30 Ağustos 2010 Pazartesi

Benim için Aykut Kocaman


Benim için Aykut Kocaman;

Şans vermek demektir. İlk onbir hakkının kimsenin tapulu malı olmadığının kanıtıdır. Aynı zamanda iyi oyuncunun bile dinlendiği, yedek oyuncunun hazırlandığı sistemin sahibidir. Alex olsun başka biri olsun, isimlere takılmadan takım olmaya çalışmaktır. Fertlerin takım kurtardığı değil, takımın fertleri yücelttiği sistemin mimarıdır. Koskoca kulüpte Deniz Barış’ı sağ açık oynatacak kadar küçülmüş zihniyetin bitiği noktadır.. Benim için Aykut Kocaman, Okan’ı oynatmaktır.

Benim için Aykut Kocaman;

Çözüm üretmek demektir. Farklı maçlara, farklı ihtiyaçlara binaen, değişiklik yapabilmek demektir. Oyuncu değişikliklerinin dakikası dakikasına bilindiği, tek renk Fenerbahçe’nin sonudur. Benim için Aykut Kocaman Young Boys maçında Alex’i oyundan almak, Trabzon maçına 2 forvetle çıkmak, Manisa maçında Okan’ı oynatmaktır.

Benim için Aykut Kocaman ezber bozmaktır, değişimdir.




a

1 yorum:

Yedinci Samuray dedi ki...

Trabzon maçında kadroda Mert'i görünce varsın yenilelim dedim.
Bu maçta Okan Alkan'ı görünce aynı duyguyu yaşadım.

Skordan daha önemli şeyleri hatırladık.
Altyapı...

Çok teşekkürler Aykut Hoca