23 Ağustos 2011 Salı

Manchester United 3 - 0 Tottenham

Dünyada yattığım yerden doğrulup bana hayranlıkla kendini alkışlatan iki takım var, biri Barcelona biri Manchester United. Ergenlik düşmanım Man Utd ve Alex Ferguson'a dönümüşümü 4-4-2 Manchester Utd ile güzel! yazısında biraz anlatmıştım. Bir hafta evvelinden Manchester'ın bir sonraki maçınının ne zaman olduğuna bakıp o günü mutlaka o maçı izlemek gibi bir saplantıya kadar dönüştü bu iş. Benim için bu maçta rakibin Tottenham olması çok az bir fark yaratıyordu, maç içinde Tottenham adına o çok az farkı bile göremedik ha keza.

Geç kalan ilk golün ardından Manchester'ın maçı kazandığına, Tottenham'ın kaybettiğime dair inancı kuvvetlenince daha da keyiflendi her şey. İşte o keyif dolu dakikalarda attıkları ikinci golle bizlerin keyfini birkaç seviye daha arttırdılar. Söyleyecek şey bulamıyorum, kağıt üstünde dünyanın en iyi kadrosu değil fakat ve fakat...

Maçın özetini tavsiye ediyorum o zaman size. İkinci gol biraz montaj kurbanı olmuş ama gerekli her şey görünüyor.






Hiç yorum yok: