30 Kasım 2010 Salı

İnanılmaz! Barcelona 5-0 R.Madrid



Futbolun şiirini 11'li hece ölçüsünde yazdı Barcelona bu akşam. Nou Camp içinde sabırları zorlayan hareketlerin üstadı Mourinho, geçmişten farklı olarak Marcelo-Arbeloa değişikliğiyle çaresizliğini sahnelemiş oldu bu gece. Bu tokadı çoktandır haketmişti doğrusu.

Barça'nın pas becerisi artık gerçeklik sınırını aştı, şaka mertebesine ulaştı. Koskoca Real Madrid'i alelade bir takım klansmanına sokup sokup çıkardılar. Maç boyunca ellerimi başıma götürüp "olamaz" demekten başka bir şey diyemedim, fazlası da kifayetsiz kalacaktı zaten.

Hangi futbolcuya özel paragraf açılmalı? Kimseyi ayırmak mümkün değil, tek tek isimleri onbirli tesbih alıp zikretmek tek çıkar yol. Valdes, Puyol, Pique, Alves, Abidal, Busquets, Xavi, Iniesta, Pedro, Villa ve Messi. Fakat kendi adıma, Barça'nın belki en göşterişsiz veya silik gözüken adamı Busquets'i yüceltmek isterim. Soğukkanlılık, teknik ve pas becerisi. Harikaydı bugün, Barça'nın defansif orta sahası da böyle olur zaten.

Futbolsever olmanın dışında, tutkuyla Barça sever biri olarak keyifli bir gece geçirdim, Madrid sever arkadaşlara geçmiş olsun dileklerimle... :)



2 yorum:

nassoi dedi ki...

Barca'nın mükemmeliyete bu kadar yaklaşması kötü aslında biz şimdi bunun daha iyisini görene kadar takım beğenmeyeceğiz.

intune dedi ki...

I love you Barcaaa... I love you Barcaaa... I love you Barcaaa... I love you Barcaaa...
Ne güzel maç oldu demek yetmiyor ama başka da ne diyim bilmiyorum.
Golleri geçtim o paslar bir bir josenin "burnuna" girdikçe "Vay annanesini!" demekten kendimi alamadım.
Eski yıllarda yenilen takımlarımız vardı ya hani hiç ezilmeyen. Walla da ezilmiyorlarmış... Real hem yenildi hem de ezildi. Nasıl bir şey olduğunu görmüş olduk :)
Futbol bilgim, görgüm, anlayışım, kavrayışım falan hiçbir şey yetmedi işin sırrını anlamaya. Sadece keyfini çıkardım...
Helal olsun, diyor her yerinizden öpüyorum çocuklar.