15 Ocak 2011 Cumartesi

Andre Santos ve özür dileme müessesi



Aykut Kocaman’a Andre Santos’un basına yaptığı açıklama sorulduğunda “Ben çok önemsemedim fakat birinin konuşması gerekiyorsa o Andre Santos olmalı, kendisine kapım açık” mealinde söylediği söz ile çileden çıktığımı belirterek başlayayım. Poker face’liğin anlamı yok, ortada bir sorun varsa alır karşına ne oluyor kardeşim? diye bir sorarsın. Hem hasmının hem kendi dertlerini ortaya koyar ve neler yapılabileceğine bir bakarsın. Bu takımın teknik direktörü olduğun gibi “sportif direktörü” olduğunu da unutmaman gerekir. Madem ünvanında bu iki soylu görevi birden taşıyorsun, o zaman teknik direktör olarak canının yandığı bir konuya sportif direktör olarak bakmalısın. Olur mu böyle saçma şey? Olmaz tabi ve olmadıda. Aykut Kocaman Santos’un adım atmasını bekledi ve beklediği adım onun hislerini açığa vurmasından sonra geldi.

Andre Santos bugün yaptığı açıklama ve dilediği özürde samimiyetini yargılayamayız. Tükürdüğünü mü yaladı, kıvırdı mı, kulüp mü bulamadı, gerçekten mi pişman oldu? Ben kötü düşüncelere prim vermeyip Santos’un yaptığı açıklamayı baz alıyor ve pişman oldu varsayıyorum. Zaten içinde bulunduğu şartlarda pişman olmaktan daha iyi yapılacak bir şey yok. Caner’in kısa sürede yaşattığı acılar sonrasında Aykut Kocaman’da aynı pişmanlıkla yaklaşacaktır olaya. İki gönül pişman olursa basın açıklaması seyran olur. Bundan sonra yapılacak şeyi bir süre önce yazdığımız Andre santos yazısından alıntıyla verelim:

“Aykut Kocaman Brezilyalı kıyımında Santos için özel bir parantez açmalı ve mutlaka onu kazanma yoluna gitmeli. Hiç değilse bu sezon sürekli ilkonbirde oynayarak  kendisini göstermesi için fırsat verilmeli. Santos da eğer daha iyi yerlere gelmeyi hayal ediyorsa bu harekete cevap verecektir. Bu durumdan Fenerbahçe futbol takımı da kasası da yarar görür.”


1 yorum:

nassoi dedi ki...

Santos bana robinho,ronaldinho imajı veriyor plaj topçuluğu avrupa'da artık prim yapmıyor hırssız adamlar ın hepsi şu anda flamengo takımında yani santos güle güle büyük ihtimalle kendi ülkene..